ماتیناماتینا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان

تولد دو سالگیت مبارک

1397/6/19 11:07
نویسنده : مامان
480 بازدید
اشتراک گذاری
امروز 19 شهریور ماه سال 97, چهار روزه که ماتینا رو تو خونه پوشک نمیکنم , عشق من هنوز جیشش نمیگه هر وقت هم میریم تو دستشویی به فکر آب بازیه, خلاصه کلی سر کارمون میذاره 😃😃😃 ولی از وقتی که پوشک مای بیبی قیمتش دو برابر شد تصمیم گرفتم ماتینا رو دیگه پوشک نکنم 😂😂😂 به این میگن اقتصاد مقاومتی 😂 هفته ی پیش روز عید غدیر برای ماتینا جشن تولد تو خونه عزیز گرفتیم 60 نفر مهمان دعوت کردم برای تولد دخترم خدا رو شکر با اینکه تعداد زیاد بود همه چیز خوب پیش رفت, برای پذیرایی میوه و شیرینی و آب میوه و ژله و کیک بود و برای عصرونه الویه درست کردم  , میز و صندلی گرفتیم و تولدش توی حیاط بود فقط نیم ساعت اول آفتاب بود ولی بعدش هوا خوب شد, کلا روز خوبی بود به ماتینا و ماتیار  خیلی خوش گذشت 😍😍😍تم تولدش بنفش و سیاه بود کیک تولد ماتینا جون هم عکس خودش بود عشق من شمع تولدش آخر نتونست خودش فوت کنه ماتیار جون من براش فوت کرد این هم حیاط خونه ی عزیز 💗💗💗دختر کیک دوست من مشغول خوردن کیک تولدشه😂😙😙😙عکس مهمون های ماتینا جون 🌸🌸🌸
ماتینا جون خیلی خوشحال بود روز تولدش و کلی کیک خورد,  خاله  و مامانی  و عزیز و عمه جون و دختر عمه خوشگل تو مهمونی ماتینا جون زحمت کشیدن  دست همشون درد نکه🙏🌷🙏🌷
پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مامان می باشد